Skattestigninger kommer snigende med den røde regering 😵💫
Når regeringen skal skaffe penge til at sænke momsen, stiger skatten på arbejde. Det er den helt forkerte vej at gå!
I Venstre har vi altid kæmpet for at sænke skatten på arbejde. Helt almindelige lønmodtagere skal ikke opleve, at de skal betale mere i skat, når de går på arbejde.
Men desværre er der én ting, du kan være helt sikker på, når den røde regering skal finde pengene til deres mange ubetalte regninger. Det er dig, der kommer til at betale 👎
Ifølge Højesteret var det i strid med loven, da en folkeskole i Albertslund valgte at stoppe samarbejdet med en kvindelig lærerstuderende, fordi hun nægtede at give hånden til sin mandlige kollega.
Men helt ærligt. I Danmark giver vi hinanden hånden, når vi mødes, og det er okay, at arbejdsgivere stiller det krav.
Derfor ønsker vi at ændre loven, så en arbejdsgiver fremover kan stille krav om, hvordan man omgås på arbejdspladsen.
For i Danmark møder vi hinanden med samme behandling og respekt, uanset hvilket køn man har 💙
Det her er Anna Bjerre. Hun er nyt folketingsmedlem for Alternativet, og hun mener, at det var en "gråzone", da venstrefløjsaktivister angreb Anders Fogh Rasmussen med rød maling, fordi at de var uenige med hans politik.
Men det er ikke en gråzone. Vold mod politiske modstandere er aldrig i orden! Giv et 👍 hvis du er enig!
Det skal være nemmere at sende uønskede udlændinge ud af Danmark! 👍
Et flertal i Europa-Parlamentet har stemt for at etablere udrejsecentre uden for EU og gøre det nemmere at udvise udlændinge uden lovligt ophold. Det er rigtig godt. Og noget vi har kæmpet for i Venstre.
For selvfølgelig skal vi gøre det lettere at udvise illegale migranter og personer uden lovligt ophold. Eller hvad?
Det er SF, Radikale Venstre og Enhedslisten ikke enig i. De stemte IMOD forslaget. Og stemte dermed mod regeringens egen udlændingepolitik 🥴
Det er vist ikke noget at sige til, hvis danskerne er forvirrede over regeringens kurs på udlændingeområdet...
Det er skidt for Danmark, at vi har partier ved magten, der ikke ønsker at føre en stram og konsekvent udlændingepolitik!
Formandens beretning for 2018
26. marts 2019
Formandens beretning for 2018.
Vi startede 2018 med Generalforsamling, som blev afholdt
hos M-Metal på Drejervej.
Jeg er glad for, at det er lykkedes for os at holde
Generalforsamling ved lokale firmaer flere år i træk.
Vi er med til at sætte fokus på et lokalt firma, som får
lejlighed til at slå dørene op, vise rundt og fortælle om virksomheden.
For mange medlemmer er det først gang de ser
virksomhederne…