Når socialisterne kommer til magten, så er alt pludselig “gratis”. Problemet er bare, at de finder pengene i dine lommer 🫠
Rigtig glædelig grundlovsdag! 🇩🇰
I dag fejrer vi vores demokrati og du kan være med!
Mød Venstres politikere til grundlovsmøder rundt om i hele landet. Vi glæder os til at tale med jer, lytte og fejre dagen sammen 💙
Se, hvor du kan møde os, via linket i kommentarfeltet 👇
Hvor rødt er regeringsgrundlaget egentlig? 🤔
Eksperterne er ikke i tvivl. De peger nemlig på Pelle Dragsted som den største vinder.
Tak, Løkke! 🤥
Med Troels i spidsen er Danmark gået forrest i støtten til Ukraine og kampen for et frit Europa. Og som forsvarsminister har han lagt sporene til en historisk oprustning på forsvarsområdet.
En oprustning, der er helt nødvendig for, at vi kan forsvare Danmark i fremtiden.
Selvom nøglerne til Forsvarsministeret er afleveret, så kommer vi fortsat til at samarbejde om genopbygningen af Danmarks forsvar.
For der ligger stadig et meget stort arbejde forude.
Giv et 👍 hvis du også mener, at en blå regering havde været bedre for Danmark 🇩🇰
Danmark har fået en knaldrød regering. Og det bliver dyrt for danskerne.
Det er godt nok mange ting, som de røde partier vil gøre ‘gratis’. Bare husk, at socialisterne altid finder pengene et sted: I dine lommer.
Vi synes ellers, at marts-Lars havde fat i noget… 🤗
Hvis det kun handlede om det politiske indhold, og ikke personer, kunne Danmark have haft en blå regering.
En blå regering er stadig det rigtige for Danmark! Enig? 👍
Formandens beretning for 2018
26. marts 2019
Formandens beretning for 2018.
Vi startede 2018 med Generalforsamling, som blev afholdt
hos M-Metal på Drejervej.
Jeg er glad for, at det er lykkedes for os at holde
Generalforsamling ved lokale firmaer flere år i træk.
Vi er med til at sætte fokus på et lokalt firma, som får
lejlighed til at slå dørene op, vise rundt og fortælle om virksomheden.
For mange medlemmer er det først gang de ser
virksomhederne…
LÆS MERE